Ralen Group

Polityka prywatności

1. Informacje ogólne

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych przez Ralen Group Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Wąskiej 38K, 43-502 Czechowice-Dziedzice, NIP: 652 175 49 63, REGON: 527844744, zwaną dalej „Administratorem”.

Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).

Kontakt z Administratorem:
E-mail:
biuro@ralen.com.pl
Telefon:
666 30 40 80

2. Zakres i cele przetwarzania danych

Administrator może przetwarzać dane osobowe w następujących celach:

  • realizacja procesów rekrutacyjnych,
  • przechowywanie danych kandydatów do przyszłych rekrutacji (za zgodą),
  • obsługa zapytań kierowanych przez formularz kontaktowy,
  • świadczenie usług HR i doradztwa personalnego,
  • cele marketingowe (np. newsletter) – tylko za zgodą,
  • cele analityczne i statystyczne związane z funkcjonowaniem strony internetowej.

Dane osobowe mogą obejmować: imię i nazwisko, dane kontaktowe (e-mail, telefon), dane z CV (wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kwalifikacje), adres IP, dane pozyskane z profili zawodowych (np. LinkedIn) oraz inne dane przekazane dobrowolnie przez użytkownika.

3. Podstawa prawna przetwarzania

Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:

  • 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą,
  • 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność do zawarcia lub wykonania umowy,
  • 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora (np. obrona przed roszczeniami, marketing bezpośredni).

4. Odbiorcy danych

Dane osobowe mogą być udostępnione:

  • potencjalnym pracodawcom i partnerom rekrutacyjnym,
  • dostawcom usług informatycznych, hostingowych i analitycznych,
  • podmiotom świadczącym usługi doradcze, prawne lub księgowe – w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania.

Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, chyba że jest to niezbędne do wykonania konkretnej usługi rekrutacyjnej – wówczas tylko za zgodą osoby, której dane dotyczą.

5. Okres przechowywania danych

Dane osobowe będą przechowywane:

  • przez czas trwania procesu rekrutacyjnego oraz przez okres 12 miesięcy po jego zakończeniu (jeśli wyrażono zgodę na przyszłe rekrutacje),
  • do momentu cofnięcia zgody,
  • przez okres wymagany przepisami prawa lub niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.

6. Prawa osób, których dane dotyczą

Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:

  • dostępu do danych osobowych,
  • sprostowania lub uzupełnienia danych,
  • usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
  • ograniczenia przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO).

7. Pliki cookies

Strona internetowa Administratora może wykorzystywać pliki cookies w celach:

  • zapewnienia prawidłowego działania strony,
  • analizy statystyk odwiedzin (np. Google Analytics),
  • marketingowych – tylko za zgodą użytkownika.

Użytkownik ma możliwość zarządzania plikami cookies poprzez ustawienia przeglądarki.

8. Bezpieczeństwo danych

Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych odpowiednią do ryzyka ich przetwarzania, w tym zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem, utratą lub zniszczeniem.

9. Zmiany Polityki Prywatności

Polityka Prywatności może być aktualizowana. Nowa wersja będzie publikowana na stronie internetowej i obowiązuje od dnia jej opublikowania.

Data ostatniej aktualizacji: 21.05.2025